حقپرست یادآور شد: هر مخاطبی که از طریق ایرانصدا حداقل ۳ دقیقه شنونده این موج باشد به عنوان یک مخاطب محاسبه شده و این مهم بدین معناست که رادیو محرم در این بازه زمانی فقط از طریق نرم افزار ایرانصدا بیش از ۷۵ میلیون دقیقه شنیده شده است.
وی ضمن بیان توضیحاتی پیرامون تعداد شنوندگان رادیو محرم به سایر حوزههای تحت مدیریت واحد فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در بستر فضای مجازی، میانگین بازدید مخاطبان از پستهای روزانه شبکههای اجتماعی گوناگون بسیار چشمگیر بوده و بیش از ۱۰۰ هزار نفر در صفحات فعال رادیو محرم در فضای مجازی، ما را دنبال میکنند.
مدیر فضای مجازی رادیو محرم بیان کرد که به کمک همکاران این واحد در زمینه تولید محتوای حسینی بیش از ۲۰۰ اثر در قالبهای استوری موشن، عکس نوشته و ویدئو کلیپ مداحیهای فاخر، طراحی، تهیه و منتشر کردهایم.
بیش از ۱۲۰۰ پوستر با موضوعات متنوعی از مجالس عزاداری شهرستانها، تصاویر نوگلان حسینی، معرفی کتب عاشورایی و پوسترهایی با موضوع امام حسین (ع) و ماه محرم الحرام در رادیونمای رادیو محرم به نمایش در آمده است. در پخش زنده تصویری، برنامههای «شور شیدایی» رادیو محرم در ۲ نوبت صبح و عصر و همچنین تصاویر زنده از عتبات عالیات و ذوات مقدسه در روبیکا، نزدیک به ۲ میلیون بار دیده شده است.
نویسنده:
منبع: آخرین خبر